Tuesday, June 28, 2011

Kepenatan

hari ni super duper penat. penat bersambung2.Penat semalam pon x hilang lagi... huaaa! semalam just got back from Cheras. buat ape kat Cheras? De diner dgn sume teacher Q-dees kt Q-thai Steamboat restorant. Sume yg pergi b'couple. De yg dtg sbg pasangan suami isteri dan de yg dtg dgn pasangan masing2. Sy sorg je yg dtg single...huhu..Jeles tgk couple yg br je kawen, bersuap-suapan sesama sendiri.. romantic couple. Sy ble plak? hahaha...tunggu 2,3 thn lagi..



 Macam2 saya makan semalam, aiskrim, caremal, sotong, ikan barbeque. First time mkn steamboat. Mula2 tu, was2 gak, halal ke ni?mcm ne nak masak ni, nak amek makanan pe ni...pastu tgk org lain amek udang, sy pon try. yg pelik2 pon de jgk tp sy x makan. yg makanan steamboat sy x berapa suka sgt, sbb dia ala2 mcm yong tau fu. Sy byk mkn makanan barbeque je. Dapat masak sendiri atas dapur meja yg dorg provide 2...best dpt mkn ramai2..org lain mkn smpai 4,5 kali round mkn...tp sy 2kali round je mkn...itupon mcm rase nak muntah pon de sbb mkn byk sgt. iyerla, mana tak nya b4 dtg c2 da melantak mkn nasi ayam RM6 kt tadika. manalah x kekenyangan. Syukur alhamdulilah ..thanks kak hana belanje kteorg mkn.



penat ya Rabbi memang x terkate. Balik kul 12 mlm, kak fatul sempat lagi pi singgah uptown..sebaik balik mama da tido, xdela mama nk bising...hehe

ok then, see you in the next update okey! tata!

No comments: