Friday, April 6, 2012

Kedai Runcit 1 Malaysia



wah, da lame tak update blog ni...da berhabuk! huh....Ari tu saya pergi kedai rakyat 1 Malaysia kat Putrajaya..Harga barang dia standard dengan harga barang Mydin tapi untuk barang yang ade jenama 1 Malaysia je la..tapi....yang lain-lain barang harga barang dia tetap mahal jugak. Anda pernah pergi tak? Kalau  pernah pergi, apa pandangan anda tentang kedai ini?








Saya rase Mydin lagi banyak pilihan barang dan murah berbanding dengan kedai Rakyat 1 Malaysia...sebab kedai 1 Malaysia ni kan baru je buka secara kecil-kecilan, so tak banyak pilihan kalau nak beli barang kat situ...betul tak?





p/s: lagi seminggu nak cuti mid sem...yuhu!


No comments: